بوی گل یاس

اطلاع رسانی مکتب اهل بیت علیه السلام

بوی گل یاس

اطلاع رسانی مکتب اهل بیت علیه السلام

آماده مناظره با وهابی‌ها هستیم

:  آماده مناظره با وهابی‌ها هستیم

آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی

وهابی‌ها  

اگر مرد میدان مبارزه فرهنگی هستند، عالمانشان بیایند در مجلسی بنشینیم و مناظره کنیم و از رسانه‌ها هم پخش شود.

به گزارش دانانیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، معظم‌له امروز در ابتدای درس خارج خود در مسجد اعظم اظهار داشتند: اخباری که از سرزمین‌ وحی می‌رسد حاکی از آن است که مزاحمت‌های کلامی وهابی‌های متعصب کمتر شده اما کتاب‌های بسیاری بر ضد شیعه پخش می‌کنند.

ایشان افزودند: ما نمی‌دانیم وهابی‌ها اهل چه منطقی هستند، اگر اهل‌ منطق‌اند و کتاب‌های خود را منتشر می‌کنند، اجازه دهند تا دیگران هم جوابیه‌های خودشان را منتشر کنند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: کدام عاقل و اهل منطقی به خودش اجازه می‌دهد حرف‌هایش را بزند اما دهان جواب‌گو را ببندد؟! این با هیچ منطقی سازگار نیست.

آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی گفتند: ما از انتشار کتاب‌های شما وحشتی نداریم زیرا کتابخانه‌های ما پر از کتاب‌های شماست ولی کتابخانه‌های شما اصلاً کتاب‌های ما را ندارد.

ایشان افزودند: از نظر قوانین بین‌المللی به کسی که ویزا داده می‌شود میهمان آن کشور محسوب می‌گردد و در هیچ جای دنیا به مهمان، فحاشی و بدگویی و یا کتاب بر ضد او منتشر نمی‌کنند.

معظم‌له تصریح کردند: مکه و مدینه متعلق به  همه مسلمانان است نه یک عده منحرف که آنجا را پایگاه تبلیغات مذهب منحرف خود قرار دهند.

این مرجع تقلید انتشار کتاب‌های فرقه‌ای را در این شرایط حساس جایز ندانسته و خاطرنشان کردند: اگر بناست نشر کتاب‌های فرقه‌ای جایز باشد باید اجازه دهند همه منتشر کنند و اگر جایز نیست پس چرا شما منتشر می‌کنید.

آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی انتشار کتاب‌های ضد شیعی از سوی وهابی‌ها را ترور فرهنگی دانسته و گفتند: این کار آنها شبیه ترورهای کورشان است که بدترین جنایت را در اسلام انجام می‌دهند.

ایشان افزودند: وهابی‌ها اگر خود را مرد میدانند و می‌خواهند مبارزه نظامی کنند آشکارا اعلام کنند و اگر مرد میدان مبارزه فرهنگی هستند، ما در همه حال آماده هستیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسن غلامعلـــیان 25 تیر 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

بنام خدا
باسلام
مگر کسانی که خلافت را از خاندان نبوت غصب کردند نمی دانستند آنها چه عملی مرتکب شده اند ؟ مگر خاندان امویان ، عباسیان و دیگر خلفا نمیدانستند خلافت حق ائمه اطهار است ؟ چرا با آنان رفتاری ناشایست داشتند ؟ مگر نمیدانستند نمیتوانند دربرابر آنها کلامی بر زبان بیاورند ؟ وهابیون حقوق میگیرند تا بین مسلمانان تفرقه بیندازند و نفعش را پیشکش اربابانشان کنند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد